Saturday, May 7, 2011

Terima Kasih Nuffnang....Rasa tak percaya...



Mula-mula tu tak tahu kenapa teringin sangat nak tgk web Nuffnang....Walaupun amat sibuk untuk uruskan hal-hal di sekolah....tapi diluang kan masa gak untuk buka web Nuffnang....rupa-rupa nya ada kejutan....saya mendapat income dari Nuffnang yang pertama....walaupun hanya dengan jumlah yang sedikit....tapi saya rasa gembira sangat akhirnya usaha saya berbaloi...

Buktinya saya dapat income pertama....

Syukur usaha selama ini berbaloi....Terima kasih Nuffnang...
Ini akan memberi lebih lagi semangat saya untuk terus berusahan dan setia bersama NUFFNANG.....Terima Kasih sekali lagi Nuffnang....

4 comments:

lfcmania said...

tahniah,,teruskan usaha...;)

http://imranirsyad.blogspot.com

http://lfcmania.blogspot.com

Ir. Jamal said...

Tahniah ye...

suria lekatlekit said...

tu baru permulaan.. insyaallah kalau ada rezeki makin bertambah.. apapun tahniah
TERKINI : LAGI ISU BLOGGER MAKI HAMUN DALAM BLOG
TERKINI : JANGAN MEMBERI HARAPAN KOSONG YANG INDAH PADANYA

Unknown said...

Terima kasih semua...yana nak usaha lebih lg...nie permulaan untuk membakar semangat.