Wednesday, March 16, 2011

Info terbaru bagi yang ingin menternak IKAN TILAPIA !!!!!

Disini ada sebuah e-book mengenai cara  dan panduan asas menternak ikan tilapia.. di dalam e-book nie terdapat pelbagai cara dan panduan yang disediakan oleh penulis nya iaitu Encik Muhammad Zhafran.

Jadi, untuk memudahkan mereka yang ingin mula menceburi bidang ini, beliau telah mengambil inisiatif dengan membukukan semua ilmu dan pengalaman beliau di dalam memulakan projek penternakan ikan tilapia ini. Maka, terhasilah sebuah e-book berjudul "PANDUAN MENTERNAK IKAN TILAPIA DI DALAM KOLAM TANAH".

Diharapkan, melalui e-book ini, ianya serba sedikit dapat membantu mereka yang berminat dan ingin mencuba nasib di dalam bidang penternakan ini. Segala pengalaman dan ilmu-ilmu penternakan ikan tilapia , telah pun beliau susun mengikut bab di dalam ebook ini. Daripada bab pembinaan kolam, bab perolehan benih ikan hinggalah ke bab pemasaran. Semuanya telah beliau kumpulkan dan susun di dalam ebook ini.

Untuk mendapatkan e-book ini rakan-rakan boleh lah melihat pada page Galeri E-Book. Harga nya amat lah berpatutan. Lawati IkanTilapia.com





Ikan Tilapia,Ikan, E-book, E-book Ikan Tilapia, e-book Ikan Tilapia, Cari E-book Ikan Tilapia, E-book Cara menternak Ikan Tilapia

No comments: